.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عاملان شهادت سرباز سیستانی بازداشت شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت یک سرباز در این استان خبر داد.
عاملان شهادت سرباز سیستانی بازداشت شدند

سردار دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در مراسم اجرای طرح رعد اظهار کرد: در مجموعه فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در بهمن ماه امسال با اجرای طرح‌های عملیاتی در اقصی نقاط استان توسط پلیس‌های تخصصی شهرستان‌ها، کلانتری و پاسگاه‌ها موفق شدند بیش از ۱۱ هزار نفر از متهمان را دستگیر کنند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۳ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر دستگیر شدند ادامه داد: این تعداد متشکل از هفت باند سازمان یافته بودند که متلاشی شدند؛ همچنین سه هزار و ۶۹۲ نفر از معتادان متجاهر و ۱۶۰ نفر خرده فروش مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند که در مجموع ۲۳ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را داشتیم.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه کشفیات کالای قاچاق به‌ویژه سوخت از کشف بیش از ۶۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و افزود: ۸۹ نفر از قاچاقچیان کلان سوخت در این حوزه دستگیر شدند.

 

وی تصریح کرد: ۲۲۱ قبضه سلاح در بهمن ماه کشف شد که از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۵ درصد افزایش کشفیات سلاح به ویژه سلاح‌های جنگی‌، خاص، تله‌های انفجاری، چاشنی و سلاح‌های نیمه سنگین داشته‌ایم.

 

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه در بهمن ماه ۲۳ نفر از فروشندگان و قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند خاطرنشان کرد: تعداد ۳۳ نفر از اراذل و اوباش و ۴۱ نفر از سارقین مسلح نیز در این طرح دستگیر شدند.

 

وی از متلاشی شدن باند سازمان یافته‌ای که اخیرا در شهرستان زاهدان سرقت منازل شهروندان را انجام می دادند خبر داد و عنوان کرد: چهار نفر از گروهک‌ها و معاندان دستگیر و همچنین سه نفر از قاچاقچیان مسلح که حین دستگیری با همکاران نیروی انتظامی درگیری مسلحانه داشتند به هلاکت رسیدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.